-
Brands to Wear
faqs
Ik wil graag mijn adres wijzigen. Hoe moet dat?
Lees meerJe kunt hier je adres wijzigen. Dit doe je door in te loggen en vervolgens kun je je gegevens aanpassen.
0 -
Brands to Wear
faqs
Spaar ik ook punten met een aankoop op de webshop?
Lees meerJa bij elke aankoop welke je via de website of de winkel doet krijg je punten. Voor elke euro die…
-
Brands to Wear
faqs
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Lees meerGa naar “Inloggen” en dan naar “Wachtwoord vergeten” en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar je…
-
Brands to Wear
faqs
Hoe maak ik een account aan?
Lees meerKlik voor het aanmaken van een account op “Inloggen” rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen…
-
Brands to Wear
faqs
Ruilen, hoe werkt dat?
Lees meerEen artikel kan binnen 14 dagen voor een andere maat worden omgeruild. Om het artikel z.s.m. te kunnen ruilen is…
-
Brands to Wear
faqs
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Lees meerJe kunt te allen tijden gratis retourneren. Er zijn geen kosten aan verbonden.
-
Brands to Wear
faqs
Retourneren
Lees meerJe kunt de bestelling gratis retourneren via de post of terugbrengen in de winkel. Wanneer je ervoor kiest de bestelling…
-
Brands to Wear
faqs
Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Lees meerWanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0522 241010. Wij zullen…
-
Brands to Wear
faqs
Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?
Lees meerJe kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces…
-
Brands to Wear
faqs
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Lees meerDe bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Wij vragen je de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij…
FAQs
NewCoast > FAQs