FAQs

  • apr142020
    faqs

    Ruilen, hoe werkt dat?

    Een artikel kan binnen 14 dagen voor een andere maat worden omgeruild. Om het artikel z.s.m. te kunnen ruilen is…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Je kunt te allen tijden gratis retourneren. Er zijn geen kosten aan verbonden.

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Retourneren

    Je kunt de bestelling gratis retourneren via de post of terugbrengen in de winkel. Wanneer je ervoor kiest de bestelling…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

    Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0522 241010. Wij zullen…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

    Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

    De bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Wij vragen je de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij…

    Lees meer