-
Brands to Wear
faqs
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Lees meerBestellingen die vòòr 18.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of incidenteel twee werkdagen bezorgd. Wanneer je ervoor gekozen hebt…
0 -
Brands to Wear
faqs
Moet ik verzendkosten betalen?
Lees meerVoor het verzenden van bestellingen in Nederland vragen wij € 0,- aan verzendkosten. Voor verzenden naar landen in Europa hanteren…
-
Brands to Wear
faqs
Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?
Lees meerHet IBAN van Nederlandse rekeningen kun je vinden via: . www.ibanbicservice.nl . telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief)…
-
Brands to Wear
faqs
Wat is het IBAN-nummer?
Lees meerIBAN is een Europees rekeningnummer, dat wordt gebruikt om betalingen binnen Europa uit te voeren. IBAN staat voor International Bank Account…
-
Brands to Wear
faqs
Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?
Lees meerEen betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven.
-
Brands to Wear
faqs
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Lees meerDe bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via: iDEAL Creditcards Belfius Direct Net KBC/CBC Betaalknop SOFORT Banking Giropay…
-
Brands to Wear
faqs
Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?
Lees meerJa dit is mogelijk voor landen in Europa.
-
Brands to Wear
faqs
Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?
Lees meerWanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal…
-
Brands to Wear
faqs
Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Lees meerNadat je de bestelling geplaatst hebt ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht…
-
Brands to Wear
faqs
Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?
Lees meerMocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om…
FAQs
NewCoast > FAQs