FAQs

  • apr142020
    faqs

    Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Bestellingen die vòòr 18.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of incidenteel twee werkdagen bezorgd. Wanneer je ervoor gekozen hebt…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Moet ik verzendkosten betalen?

    Voor het verzenden van bestellingen in Nederland vragen wij € 0,- aan verzendkosten. Voor verzenden naar landen in Europa hanteren…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?

    Het IBAN van Nederlandse rekeningen kun je vinden via: . www.ibanbicservice.nl . telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief)…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Wat is het IBAN-nummer?

    IBAN is een Europees rekeningnummer, dat wordt gebruikt om betalingen binnen Europa uit te voeren. IBAN staat voor International Bank Account…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

    Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven.

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

    De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via: iDEAL Creditcards Belfius Direct Net KBC/CBC Betaalknop SOFORT Banking Giropay…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

    Ja dit is mogelijk voor landen in Europa.

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

    Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

    Nadat je de bestelling geplaatst hebt ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

    Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om…

    Lees meer