Veelgestelde vragen

Account

  • Ik wil graag mijn adres wijzigen. Hoe moet dat?

    Je kunt hier je adres wijzigen. Dit doe je door in te loggen en vervolgens kun je je gegevens aanpassen.

  • Spaar ik ook punten met een aankoop op de webshop?

    Ja bij elke aankoop welke je via de website of de winkel doet krijg je punten. Voor elke euro die besteedt wordt aan kleding, registreren wij automatisch één spaarpunt (op afgeprijsde artikelen worden geen punten gespaard). Je spaarpunten kan je online op je account terugvinden en kunnen zowel online als in de winkel worden gebruikt. De punten worden gespaard op basis van jouw e-mailadres. Heb je onlangs een nieuw mail adres en stond je al in het systeem? Dan kunt je dit doorgeven via info@newcoast.nl of 0522 241010.

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Ga naar “Inloggen” en dan naar “Wachtwoord vergeten” en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar je e-mailadres gestuurd.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Klik voor het aanmaken van een account op “Inloggen” rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

Bestellen

  • Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

    Ja dit is mogelijk voor landen in Europa.

  • Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

    Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

  • Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

    Nadat je de bestelling geplaatst hebt ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in je “Postvak In” staan, dan is het mogelijk dat jouw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor “Ongewenste e-mail”.

    Wanneer ook de mail daar niet in staat kun je de gegevens controleren via uw account.

  • Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

    Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou bestelde artikelen vermeld.

  • Is er een minimumbedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

    Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Voor het verzenden van bestellingen vragen wij €2,95 aan verzendkosten. Afhalen in de winkel is te allen tijden gratis.

  • Bestellen, hoe werkt dat?

    Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop ‘naar kassa’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en je kunt verder gaan winkelen. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op de ‘winkelwagen’, rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘naar de kassa’ en volg de stappen in het bestelproces.

Betalen

  • Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?

    Het IBAN van Nederlandse rekeningen kun je vinden via:
    . www.ibanbicservice.nl
    . telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief)
    . de “OveropIBAN”-app voor uw smartphone (iPhone, Android, Windows mobile en Blackberry)
    . of sms rekeningnummer naar 4226 (IBAN)

    Het IBAN-nummer staat ook op het bankafschrift van de bank.

  • Wat is het IBAN-nummer?

    IBAN is een Europees rekeningnummer, dat wordt gebruikt om betalingen binnen Europa uit te voeren. IBAN staat voor International Bank Account Number. Met dit unieke nummer worden de rekeninghouder, de bank en het vestigingsland herkend.

  • Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

    Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven.

  • Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

    De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via:

    • iDEAL
    • Creditcards
    • Belfius Direct Net
    • KBC/CBC Betaalknop
    • SOFORT Banking
    • Giropay
    • Bancontact
    • Contant (In de winkel)

Retourneren

  • Ruilen, hoe werkt dat?

    Een artikel kan binnen 14 dagen voor een andere maat worden omgeruild. Om het artikel z.s.m. te kunnen ruilen is het verstandig om het artikel opnieuw te bestellen in de gewenste maat. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van omruiling op het retourformulier.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Je kunt te allen tijden gratis retourneren. Er zijn geen kosten aan verbonden.

  • Retourneren

    Je kunt de bestelling gratis retourneren via de post of terugbrengen in de winkel. Wanneer je ervoor kiest de bestelling te retourneren via de post, dan kun je deze opsturen naar:

    Newcoast Brands to Wear
    t.a.v. Webshop
    Hoofdstraat 8
    7941AG Meppel

    Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg het ingevulde bestelformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending.

    Wanneer je ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de balie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het bestelformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug.

    Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel.

Verzenden

  • Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

    Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0522 241010. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

  • Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

    Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Bestellingen die vòòr 18.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of incidenteel twee werkdagen bezorgd. Wanneer je ervoor gekozen hebt de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag klaar. Wanneer de bestelling klaar ligt ontvang je een e-mail.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Voor het verzenden van bestellingen in Nederland vragen wij € 0,- aan verzendkosten. Voor verzenden naar landen in Europa hanteren wij verschillende verzendkosten deze krijg je direct te zien tijdens het afrekenen.