Bestellen

  • apr142020
    faqs

    Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

    Ja dit is mogelijk voor landen in Europa.

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

    Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

    Nadat je de bestelling geplaatst hebt ontvang je binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

    Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door jou…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Is er een minimumbedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

    Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Voor het verzenden van bestellingen vragen wij €2,95 aan…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Bestellen, hoe werkt dat?

    Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik…

    Lees meer