Verzenden

  • apr142020
    faqs

    Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

    Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0522 241010. Wij zullen…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

    Je kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Bestellingen die vòòr 18.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of incidenteel twee werkdagen bezorgd. Wanneer je ervoor gekozen hebt…

    Lees meer
  • apr142020
    faqs

    Moet ik verzendkosten betalen?

    Voor het verzenden van bestellingen in Nederland vragen wij € 0,- aan verzendkosten. Voor verzenden naar landen in Europa hanteren…

    Lees meer